| Maandag | 10:00 - 17:00 |
| Dinsdag | 10:00 - 17:00 |
| Woensdag | 10:00 - 17:00 |
| Donderdag | 10:00 - 23:00 |
| Vrijdag | 10:00 - 23:00 |
| Zaterdag | 10:00 - 23:00 |
| Zondag | gesloten |
Fijne brasserie, attent personeel. Eten was erg goed en ook een prettige ambiance.
Wat is dit een aanrader zeg! Wat kun je hier heerlijk eten en drinken, echte toppers zijn het. Dank jullie wel.
We hebben een heerlijke high-tea gehad. Veel keuze in theesoorten, ook met verse munt, gember en citroen. Heerlijke zelfgemaakte hapjes, zowel zoet als hartig. Prima bediening.