| Maandag | 10:00 - 17:00 |
| Dinsdag | 10:00 - 17:00 |
| Woensdag | 10:00 - 17:00 |
| Donderdag | 10:00 - 23:00 |
| Vrijdag | 10:00 - 23:00 |
| Zaterdag | 10:00 - 23:00 |
| Zondag | gesloten |
Hier met een vriendin even wat te drinken gehaald. Het is heel gezellig hierbinnen. Ook is het mooi om te zien dat minder begaafde mensen hier aan het werk kunnen. Ik heb hier een Latte Macchiato Caramel besteld en dat is een echte aanrader. Koffie likeur er doorheen en geweldig!👌
Heerlijk geluncht, de gerechten waren goed op smaak en ruim voldoende. Veel keuze uit vers bereide gerechten die je niet op iedere menukaart vindt. Net even anders en daarom zo verrassend! Ook de bediening maakt het verschil. Kortom, een aanrader!